Co tam, to tam

W zeszłą niedzielę w krótkim rękawku jeździłam na rowerze. Było tak cudownie cieplutko. W najbliższą wybieram się na narty. Ciepło ubrana. Niesamowite jak ma temperatura spaść. W ciągu tygodnia może nawet o 30 stopni!!! A ja już się wzięłam za wiosenne porządki. Chciałam nawet poprać i schować zimowe ciuchy, a tu proszę jaka niespodzianka. Totalny powrót zimy tuż przed nosem nadchodzącej wiosny. Przynajmniej tej kalendarzowej i astronomicznej. Nie, żebym narzekała, bo czułam niedosyt jeżdżenia na nartach, chociaż wolę jeździć przy temperaturze bardziej zbliżonej do zera niż minus dziesięciu, ale nie będę wybrzydzać.


W weekend, znaczy w sobotę, byłam na zakupach. Przechodząc koło skwerków niemal trzeba było nos zatykać, tak śmierdziało. Właściciele piesków najwyraźniej zapomnieli o sprzątaniu po swoich pupilach, a wysoka temperatura rozniosła zapachy po okolicy. Trawniki wyglądają zresztą okropnie nie tylko przez psie kupy, ale także walające się śmieci: butelki, puszki, papiery, worki. Ludzie to jednak niechluje, choć kasę liczą. Dlatego pewnie dobrze by nam zrobiło wprowadzenie płatnych zwrotów butelek. Przynajmniej tyle szkła by się nie walało. Po wprowadzeniu płatnych reklamówek ilość tych fruwających wszędzie zdecydowanie się zmniejszyła. Ludzie coraz częściej noszą swoje torby, a jeśli już kupują to takie solidniejsze, do wielokrotnego wykorzystania, względnie torby papierowe. I dobrze, bo i tak toniemy w śmieciach.


Rozmawiałam z koleżanką o zbliżającym się ochłodzeniu. Twierdzi, że to dlatego, że zbliża się Wielkanoc, która od kilku lat jest zimna, często śnieżna (w przeciwieństwie do Bożego Narodzenia), więc ociepli się pewnie dopiero w kwietniu. Pożyjemy, zobaczymy. Na pogodę i tak nie mamy wpływu, więc nie ma sensu się nią denerwować.


Trzeba zacząć planować wyjazdy wakacyjne, póki jeszcze są jakieś ciekawe oferty na rynku... bo podobno szybko znikają...


Właśnie się doliczyłam, że za miesiąc stuknie mi 5 lat prowadzenia bloga... Niesamowite.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Branie na litość

Pomiędzy wolnymi

Dni świąteczne