Dzień Mężczyzn

Ostatnio było: "ups, już po świętach", a tym razem "ups, za chwilę święta" :) Jak to pewne rzeczy lubią się powtarzać :) Ostatnio też był problem co mu kupić na Walentynki, a tym razem jest: co mu kupić na Dzień Mężczyzn, który (o zgrozo) już jutro. Trzeba będzie wieczorkiem wyskoczyć gdzieś na zakupy. Całe szczęście, że oboje jesteśmy zwolennikami rozsądnych zakupów i prezentów (rozsądnych cenowo, a nie tzw. "praktycznych"), więc nie grozi mi żadna szybka pożyczka na poczet prezentu. Wystarczy coś miłego i symbolicznego, aczkolwiek i to trzeba znaleźć. Może trafię na jakiś fajny film, płytę albo książkę...


Ponieważ ostatnio mój Mężczyzna siedzi długo w pracy, zaplanowałam na jutro późny obiad przy świecach. Tak się zastanawiam tylko czy zaserwować królika czy jagnięcinę. Oba dania bardzo mu smakują, a zdecydować się muszę już dziś, bo jagnięcina musi poleżeć w panierce, a poza tym wino inne...


Ostatnio znalazłam fajną stronę z produktami z ekologicznych gospodarstw. Generalnie nie są to tanie rzeczy, ale od czasu do czasu można coś tam sobie sprawić, choćby i od święta zamówić jakąś swojską wędlinę, serek, rybę czy mleko. Zwłaszcza na to mleko się nastawiam, bo swego czasu przygotowałam na święta paschę z samodzielnie zrobionego twarogu, właśnie z takiego wiejskiego mleka i wyszła nieporównywalnie lepsza niż z serów "sklepowych". W tym roku też mi się taka marzy. Chociaż tak naprawdę zobaczymy jak się wyrobię. Wolnego nie brałam, więc do piątku normalnie pracuję. Mało czasu zostanie na zrealizowanie wszystkiego co sobie wymyśliłam, ale może Mężczyzna pomoże...


Wczoraj rozmawialiśmy, że rzadko kiedy gdzieś wyjeżdżamy. Zaproponowałam comiesięczne wycieczki, choćby jednodniowe. Obiecałam, że zorientuję się przed każdym wyjazdem w "atrakcjach kulinarnych" naszych miejsc podróży. Przyznam, że to mu wyraźnie poprawiło humor i zainteresowało. Jednak przez żołądek do serca mężczyzny prowadzi droga :) Także do serca do podróży :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Branie na litość

Pomiędzy wolnymi

Dni świąteczne